Big Brother startar i morgon

I morgon börjar en ny omgång Big Brother. Äntligen! Det var längesedan sist.

Nu är det TV11 som tagit över konceptet. TV11 som är gamla TV400. Jag ser ingen större skillnad i programutbudet mellan Tv400 och TV11. Så varför man bytt namn kan man fråga sig. Man kanske vill visa ett större avstånd till TV4?

En liten programförklaring för den här bloggen.
Jag planerar att kommentera varje dags sändning i TV11 och dessutom annat om Big Brother som jag hittar på nätet. Jag har inte skaffat abonnemang så att jag kan följa vad som händer dygnet runt. Jag vill ju hinna med något annat också! 🙂

Så här före säsongsstarten har jag inte så mycket information. Men jag vet att Huset finns i Årsta i södra Stockholm. Nära partihallarna.

En deltagare tycks också vara avslöjad. Gökhan Gasi, även kallad ”Gurkan”. Eller om man läser noga så har Gurkan kommit långt i kastingen. Han har tidigare varit med i Robinson och i Sveriges värsta bilförare. Jag har inte sett dessa program så jag vet inget om honom. Om han kommit med så är det första gången en redan känd dokusåpadeltagare tas ut som BB-deltagare, så vitt jag vet.

Naturligtvis har programmet en egen webbplats.

 

 
Kolla andra bloggar om ,

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

