TV-sändningen dag 9

Då var det ny vecka och nya kvällssändningar. I dagens program ingick söndagskvällens direktsändning och man fick återigen se hur förvånade deltagarna blev över att Rickard och Ebba var ett par redan från början!

Efter direktsändningen blev det fest och resten av programmet speglade festen och dess avslutning. I början av festen fick deltagarna order om att plocka ihop Rickard och Ebbas grejer. Ordern förmedlades av Niklas och det blev lite bråk eftersom alla inte ville hjälpa till.

Mitt första intryck av Niklas var lite negativt, men han har växt i mina ögon. Inte minst i kvällens avsnitt.

Ett annat bråk var mellan Christian och Jessica. Jessica snodde Christians glasögon och gömde dem. Sedan påstod hon att hon inte kom ihåg var de fanns. Tror jag inte på. Jag hade blivit urförbannad om jag var Christian. Jag skulle kunna tänka mig att ta henne och dra eller knuffa ut genom utgångsdörren! Eller i alla fall hota med det, om hon inte genast plockade fram brillorna! Jag är normalt en snäll kille, men jag hade inte haft fördragsamhet med den grejen, den saken är klar!

Programmet avslutades med att Sanna och Rodney hade sex. Tydligen ångrade Sanna sig senare, om man skall tro Expressen.

 

Och så en helt annan sak:
I dag är det 25 år sedan Palme mördades. Jag var förmodligen på mindre avstånd än en km. när det hände. Kanske så nära som 200 m.

Det här inlägget postades i Kvällens program. Bokmärk permalänken.

Kommentera

