Aftonbladet har intervjuvat Sanna

I en intervju i Aftonbladet säger Sanna att hon har strippat på ”på privata fester, inte på klubbar”. Hon fortsätter ”Det är faktiskt ett skitroligt jobb”. Rykten som jag läste någonstans påstod att hon var eskortflicka. Men sådana rykten har nog lätt för att bli förstorade.

Och jag litar väl inte till 100% på Aftonbladet heller, men de skriver att hon sagt att hon ”skulle kunna tänka sig att fortsätta strippa för pengar”. Det tråkiga, eller kall jag skriva sorgliga, är att människor ser ner på de som sysslar med sådant.

Sanna greps hösten 2006 av polis på en nattklubbstoalett påverkad av kokain och med sex narkotikaklassade tabletter på sig. Domen blev ringa narkotikabrott. Allt enligt Aftonbladet.

Jag har lätt för att förstå om människor blir upprörda över narkotikadomen.
Strippandet finns det inte någon större anledning att uppröras över än om hon hade stått på scenen och sjungit svenska schlagermelodier. Alltså ingen anledning alls. Det är i alla fall min åsikt.

 

 

Det här inlägget postades i Deltagare. Bokmärk permalänken.

Kommentera

