Inför 4:e utröstningen

Strax är det dags för 4:e veckofinalen med utröstning. Jag har haft en poll här på sidan där jag frågar vem som skall LÄMNA huset. (Alltså motsatt fråga mot vad BB har.) Den visar att av de röstande är det fler som vill ha ut Niklas än som vill ha ut Katerina. Och det är nog ”rätt” resultat om man vill att det skall hända saker i Huset. Hur det blir får vi veta om någon timme!

Jag har också gett besökarna möjlighet att gissa om det kommer in nya personer i Huset i kväll. Det är ju två för lite för jämfört med planeringen, om jag nu fått siffrorna rätt när jag räknade. (Det blev ju lite fel först!) Det är faktiskt många som tror att det kommer in någon eller några i Huset i kväll!

Båda omröstningarna finns kvar, men kommer snart att flyttas längre ner i högerspalten.

Det här inlägget postades i Omröstningar, Utgång ur huset. Bokmärk permalänken.

Kommentera

