Nominerinar vecka 5

Så var det nominerat igen! Vanessa eller Roza är frågan. Jag vet vem jag vill ha kvar i alla fall!

Det kunde ju inte bli Katerina denna vecka.
Men jag hade nog förväntat mig Rodney bland de nominerade, men tydligen inte.

Som vanligt har jag lagt upp en omröstning där man talar om vem man vill ska LÄMNA huset! Jag kollade bakåt. Resultaten här har stämt med det verkliga utfallet tre gånger av fyra. När Cilla fick gå så ville en majoritet här att Katerina skulle gå!

Det här inlägget postades i Nomineringar, Omröstningar. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Nominerinar vecka 5

  1. nina skriver:

    vanessa är så sjukt snygg… du gurkan du skulle ju gråta av glädje om du med fick doppa ibland,,, snacka inte så mycket skit… banta istället,,,

Kommentera

