Roza lämnar Huset

Roza

Roza fick lämna huset i dag. Det var fler
som ville se mer av Vanessa. Det var inget oväntat resultat. Även i min omröstning, där frågan var vem man ville skulle lämna huset så var det Roza som hade minst stöd. Även om det var knappt. 24 personer ville ha ut Vanessa, 31 Roza.

Och Niklas fanns på plats  och väntade på henne. Nu kan de få en stund tillsammans utan TV-kameror eller annan insyn. Det är de väl värda. Sedan tvivlar jag på att deras förhållande kommer att hålla så länge ändå, men i alla fall.

Angående bilden så tycker jag att Rozas leende är lite av ett Mona-Lisa-leende. Det är lite gåtfullt. Och hon ler även med ögonen. Mycket bra bild.

Det här inlägget postades i Deltagare, Utgång ur huset. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Roza lämnar Huset

  1. nina skriver:

    skönt att slippa se roza… hon hade ju knappt blivit torr från blöjor,,, ska jag städä, hjälp var är min mamma. skönt för dej att du kan dia hos din mamma igen…

Kommentera

