Nomineringar vecka 6

Så var veckans nominering officiell. Som vanligt lägger jag upp en omröstning om vem man vill skall LÄMNA Huset. Alltså omvända frågan mot den som BB ställer.

De nominerade är Patrik, Vanessa och Rodney.

Patrik är den som förvånar mig mest! Vanessa har ju blivit mer och mer bitchig, så det förvånar mig inte. Och Rodney nominerade sig själv genom att dricka alkohol. (Han fick ju alkoholförbud som straff, för något som jag glömt, men valde att inte bry sig om det.) Madde och Katerina är ju immuna mot utröstning. Men nästa vecka är Katerina inte immun längre, så då blir hon väl nominerad som vanligt. Hur länge Maddes immunitet varar vet jag inte.

Denna gång har det betydelse att BB:s fråga är ”Vem skall vara kvar?”. Resultatet skulle kunna bli annorlunda om den i stället var ”Vem skall ut?”.

Det här inlägget postades i Nomineringar, Omröstningar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

