Vem av de som lämnat Huset skulle ni vilja ha tillbaka

Sju personer har lämnat Huset sedan starten. (Ebba räknas i detta fall som bihang till Rickard och de som ”bara” varit i Glashuset eller Oasen räknar jag inte med. Och inte de hunkar som inte blev inröstade heller.)

De sju är Cilla, Niklas, Rickard och Ebba, Jessica, Tobias, Sanna och Roza

Jag har lagt upp en omröstning som får ligga öppen någon vecka. Kan vara kul att se vad folk tycker!

Det här inlägget postades i Omröstningar. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vem av de som lämnat Huset skulle ni vilja ha tillbaka

  1. SOFIA ZEIDER skriver:

    HEJ JAG TYCKER ATT PATRIK EDVARDSSON SKA KOMMA TILL BAKA
    TILL BIG BROTHER FÖR HAN ÄR TVÅ ÅR ÄLDRE ÄN MEJ FÖR JAG FYLLER 32 ÅR OM 5 MÅNADER JAG ÄR OCHSÅ SINGEL SOM PATRIK
    HOPPAS ATT HAN ÄR FORT FARANDE SINGEL FÖR JAG TYCKER ATT HAN ÄR JÄTTE SNYGG JAG TÄNKER PÅ HAN JÄTTE MYCKET JAG ÄR JÄTTE KÄR I HAN

Kommentera

