Slut mellan Agneta Sjödin och Peter Svensson

Till min stora förvåning läste jag för några månader sedan att Agneta Sjödin och Peter Svensson från BB 2002 var ett par. Peter var den som i fyllan kissade på golvet i BB-huset 2002.

Att jag blev förvånad var mest att jag tyckte de var olika personligheter. Men egentligen är det inget hinder. Kan t.o.m. vara stimulerande. Och det är inte upp till andra att bedöma vilka som bör vara tillsammans, och framför allt vilka som inte skall vara det.

Att det skilde 11 år i ålder stör inte mig. Även om jag som man tycker 11 år yngre kvinnor är mer attraktiva än de som är 11 år äldre, generellt sett.

Hur som helst så är det redan slut mellan Agneta och Peter. Detta enligt flera skvallersidor.

Den som är mer skvallerintresserad än jag kan nog läsa mängder med artiklar om detta par, både på nätet och i pappersform.

TILLÄGG:
Naturligtvis finns Peters kissande dokumenterat på Youtube.
Det här är en grej han får leva med livet ut skulle jag tro. Men han är långtifrån ensam om att ha gjort bort sig offentligt.

Det här inlägget postades i Big brother före 2011. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Slut mellan Agneta Sjödin och Peter Svensson

  1. Jenny skriver:

    Det var väl till och med så att han kissade i sin egen resväska, var det inte så?!

    Minns i alla fall att han dagen efter tog på sig sin tröja och sa nått om att den var fuktig. Hehe =)

    • - skriver:

      Ja, jag tror att det var Peter som gjorde det också. Och en gång kissade han vid dörren till slussen, eller om det var bikten. När Kitty påpekade det dagen efter så trodde han henne inte!

      Han tycks inte ha varit van vid att festa inomhus! 🙂

Kommentera

