Basshunter har gått in i Huset

I dag har Basshunter gått in i BB-huset. Det skrivs en del om det, och om hans ”problem” med tjejer.

Jag nöjer mig med att länka till en del andra sidor, helt utan att kommentera dem.
Jag älskar att hångla
Jag är hög på livet
Jag ska reda ut skiten
Det kan gå hur som helst

Det här inlägget postades i Deltagare, Händelser. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Basshunter har gått in i Huset

  1. Increment skriver:

    I dag är det 50 år sedan Jurij Gagarin var första människan i rymden.
    Står det något om denna fantastiska bedrift människan åstadkommit i Aftonbladet? Nej, men man kan läsa om Abborre jägare som äntrar moralförfallens högborg, opium till folket.

  2. - skriver:

    Att det är 50 år sedan Jurij Gagarin var ute i rymden är ju en stor grej som kanske borde uppmärksammas mer än det gjorts.
    Men vad har det med Basshunter eller BB att göra?

Kommentera

