Veckans nomineringar

Vem skall ut?

Katerina, Annie och Madelene. De tre är nominerade denna veckan. Jag vet inte varför det är tre, kan det varit så att två fått lika många nomineringspoäng? Och varför tre tjejer? Tja säg det!

Som vanligt har jag lagt upp en omröstning om vem ni vill skall LÄMNA Huset! Jag vill nog ha ut Madelene men jag tror att Annie åker, tyvärr. Men vi får se på söndag.

(Nästa vecka blir det förmodligen ingen omröstning här. Jag är bortrest och har lite annat för mig, så jag tänker inte sitta vid datorn mer än nödvändigt, men osvuret är bäst brukar det ju heta.)

Det här inlägget postades i Nomineringar, Omröstningar. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Veckans nomineringar

  1. Det stämmer att två fått lika många nomineringspoäng. Och varför tre tjejer? Det får du fråga deltagarna i huset, för det är som bekant dessa som nominerat tjejerna 🙂

  2. - skriver:

    Frågan om varför det är tre tjejer var mest en reflektion, samt en fundering över hur de röstar. Man kan undra om killgänget är mer lojal inom gruppen än tjejerna?

  3. gun skriver:

    Varför får man inte se vem som har röstat på vem…. skärpning

Kommentera

