Anni fick lämna Huset!

Min favorit

Neeej, det blev Annie som fick gå ut ur Huset! Hur kan man tycka att Madelene är mer intressant än Annie? Det övergår mitt förstånd!
Annie är lite speciell, men hon är rätt rolig. Hon fick ju till rostingen mycket bra. Hon hade ju viss träning att snabbt få till texter eftersom hon tävlar i poetry slam.

Jag hade en omröstning om vem man ville skulle lämna huset, alltså inte samma fråga som Big Brother ställer. Annie ledde länge, men sedan gick Madelene ifatt och om, men till slut blev resultatet även där att man ville att Annie skulle gå. En rösts övervikt.

Resultatet i min omröstning om vem som skulle lämna huset:

Annie: 47 röster av 114
Madelene: 46
Katerina: 21

Katerina är i denna omröstning favorit till att få stanna. Vid test mot just dessa motståndare. Se omröstningen här.

Fler länkar: ExpressenAftonbladet

TILLÄGG:
Hittade just ett klipp från en poetry slam-tävling (eller uppvisning?) med Annie! 58 sekunder in i denna film!

Det här inlägget postades i Utgång ur huset. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Anni fick lämna Huset!

  1. sce skriver:

    Jag tycker Katerina skulle ha fått gått,för nån större gaphals är henne jag sällan skådat,hon ska vara religiös hahaha hon verkar faktist inte riktigt frisk om jag ska va ärlig

Kommentera

