Rodney åkte ut!

Nu är jag tillbaka efter en semesterresa över påsken. Har minst tio timmar BB att ta igen! Kommentarerna här kommer nog att bli sparsamma. dels för att jag ligger efter, så att det jag kan skriva om är gammalt för de flesta, dels för att vädret börjar bli drägligt, så man inte vill hänga vid teven eller datorn lika mycket.

Rodney åkte ut i söndags! Helt rätt person om man frågar mig. Tydligen är det många som tror att BB fuskat med röstsiffrorna. Jag tvivlardet! Det riktigt tråkiga är att stackars Gry får skit från folk som är missnöjda med röstningsresultatet!

Jag är ett geni” säger Rodney!

Rodney

Det här inlägget postades i Utgång ur huset. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Rodney åkte ut!

  1. Martina skriver:

    Varför tjafsa emot?? Ger man sig in i leken får man leken tåla!!! Eller??

Kommentera

