Veckans nominering

Den här veckan har BB varit extra djävlig! Alla i Huset är nominerade! Skall bli spännande att se hur det går! Åker Madelene nu? Eller Martin? Eller Soinia? Eller någon annan?
Jag tror i alla fall att Gurkan, Peter och Katerina kan känna sig ganska säkra. Kanske hör även Simon till den grupen.

Det här inlägget postades i Nomineringar. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Veckans nominering

  1. gun skriver:

    Skicka ut pakten gurkan, katta sonja….först katta

  2. Micke skriver:

    Peter får gärna åka ut för mig.. han uppskattar jag inte alls. Varför tror du han sitter säkert?

    • - skriver:

      Varför jag tror att Peter sitter säker? Tja, bara en känsla jag har, men den bygger ju på mina bedömningar av deltagarna. Finns säkert en hel del som gillar hans typ också. Men telefonomröstningen där man skall rösta på vem som skall vara kvar gör det svårare att gissa. Storfavoriterna får en massa röster, men hur rösterna fördelas på de övriga är svårt att ana. Känns nästan slumpartat.

Kommentera

