Varför läser alla om Peter i dag?

Köksmästare och flickfotograf

Jag skall först säga att jag ligger efter med tittandet! Så jag har bara sett ungefär sista kvarten av dagens livesändning. För att se vem som åkte ut!

Men nändes det något om Peter och hans hemsida? För i kväll hade jag plötsligt över 1 400 besökare, och senaste tiden har det varit knappt 500 per dag. Och mer än 800 av dagens besökarna har tittat på inlägget om Peter Orrmyr och hans hemsida. Några har t.o.m betygsatt inlägget med hyfsat antal stjärnor!

Kan nämna att när jag skrev om Rebeckas död för några månader sedan så hade jag över 11 000 besökare på en dag. (Det gav mig plats 80 i statistiken över antal besökare per WordPressblogg under just den dagen. Räknat worldwide!) Det är fortfarande många som googlar kombinationer som ‘big brother deltagare död’ och liknande. Men i dag är det Peter man har googlar efter när man hamnar i den här bloggen.

Det här inlägget postades i Deltagare, Kvällens program. Bokmärk permalänken.

Kommentera

