Två skall ut denna vecka!

Denna vecka är alla utom Martin nominerade! Väldigt vad han slipper lätt undan hela tiden. Av de fyra nominerade skall två lämna Huset på söndag. Martin och två till skall sitta i finalen!

Jag hade hellre sett att Sara var säker, så att det inte kan bli tre grabbar i final, för den risken finns nu. Helt säkert blir Simon kvar. Skulle förvåna mig mycket om han blev utröstad! Sen gissar jag att Christian får gå. Frågan är bara tillsammans med vem. Troligen Peter, men jag är långtifrån säker.

Jag valde att lägga upp två omröstningar denna vecka. Först vilka två som ni vill ska bli utröstade. Sedan vem ni tycker absolut bara skall ut ur Huset nu!

Det här inlägget postades i Nomineringar, Omröstningar. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Två skall ut denna vecka!

  1. davve skriver:

    är ganska övertygad om att simon o chrille går till finalen..

Kommentera

