Vem vinner BB 2011?

Jag har lagt upp en omröstning där man kan ange vem man tycker skall vinna årets BB.

Eftersom jag kommer att ha annat för mig, på annan ort än normalt, så kommer jag inte att kunna skriva här så regelbundet. Kan också hända att omröstningen stängs ner redan på lördagskvällen, alltså nästan ett dygn före det att den riktiga utröstningen är klar! I värsta fall blir omröstningen inte avslutad i tid, och då blir den ju värdelös, eftersom jag då inte vet hur resultatet av den var innan det officiella resultatet basunerats ut.

Jag har varit lite slö här sista tiden, har mest skrivit om utröstningar och nomineringar. Och det lär inte bli bättre den korta tid som är kvar.

Det här inlägget postades i Allmänt, Omröstningar. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vem vinner BB 2011?

  1. Mia skriver:

    Håller på Simon som varit bäst genom hela tiden! Vän med alla och otroligt social, några ”bottennapp” när det varit lite mycket alcohol inne men annars genomgående bäst och rakast mot alla! Håller tummarna så inte ” Peter den Store i korken” vinner!

Kommentera

