Simon vann!

Flera dagar sent, men ändå!

Som de flesta nog gissade mot slutet så var det Simon som fick ta emot vinnarchecken! Även i den omröstning jag hade här, med endast 123 röstande så vann Simon med nästan hälften av rösterna. Han hade över 50% någon dag innan jag stoppade omröstningen, en fallande trend skulle man kunna säga.

Även tvåan och trean fick samma placering i min omröstning här.

Jag kan inte lova att jag stängt denna bloggen för alltid, men troligen blir detta inlägg det sista. Jag har haft fler läsare, eller skall man säga besökare, än vad jag trodde det skulle bli. Jag hade ett inlägg som hette nakenhet, och det drog av någon anledning besökare! 😉 Men många Google-sökare hade sökt på Peter Orrmyr!

En sak till vill jag kommentera. Jag har inte skrivit särskilt mycket om Gry. Hon ser normalt ung och vacker ut. Men när jag ser henne i inslaget från ”Nyhetsmorgon” så ser hon ännu yngre och vackrare och mer attraktiv ut. Förmodligen för att hon är mer sig själv och mer avslappnad i det sammanhanget än när hon är programledare. Och inte ”uppklädd” och totalt stylad!

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

